Oskulden

Va? En till blogg från den här lilla byn Södra Sandby utanför Lund? Så är fallet men faktum är att den här sidan ska behandla "det där andra laget", "laget upp i bergen", "laget som alltid varit lillebror". Laget heter Hardeberga BK och spelar Div. 4 - fotboll den här säsongen. Jag hoppas även kunna skriva om Arsenal FC och magin som just fotboll kan få en vanlig trött pojk eller man att känna vecka efter vecka.
Så efter allt hat mot personliga bloggare tar jag min egen oskuld inom den här märkliga världen och presenterar ännu en fotbollsblogg..
När jag väl kommer igång hoppas jag att jag ska kunna bjuda dig på grymma uppdateringar kring Hardebergas matcher, konkurrenten i byn (Södra Sandby) samt massvis med bilder, citat och filmer.
Varmt Välkomna och Trevlig Läsning,
författare Bäckis Senior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0